måndag 22 september 2008

Ett besök hos Hanna del 2

Hej nu har vi kommit hem från vårt besök, återkommer med bilder därifrån. men eftersom jag fortfarande inte har en kamera så får vi köra på med det som togs i Hannas rum sist vi lånade en kamera...


Där bor dockan Ida (Ida hade så fula kläder när hon kom så mamma (JAG) fick lov att sy nya åt henne det fick bli två uppsättningar för när jag började var det så kul så jag kunde inte låta bli hi hi. Men man undrar om man inte är lite knasig. Hanna tycker som tur är att det är kul.
Nu ska jag gå och måla lite på Hugos skåp som ska vara i hans rum. Funderar om jag ska göra två stora stjärnor i grått på varje dörr, men det slutar nog med att det blir hel vitt som vanligt.
Hm, hur ska jag göra.... Vi får se.


YKramY

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill gärna bli bjuden på en kopp kaffe i det där rummet.
Kram på dig vännen.

Hanna & Hugo sa...

du är alltid välkommen :)