onsdag 12 augusti 2009

Bröllop...


I helgen som var gifte sig min älskade vän med sin barndomskärlek. Helt fantastiskt bröllop...
De var så vackra...
Som jag berättat tidigare så hade jag äran att vara tärna, vilken upplevelse, så himla kul.
Hoppas man själv får stå där nån dag som en vacker brud... Önskar de all lycka & tackar för att ha fått tagit del av deras stora dag.
Här hemma har det varit så himla mycket & nu har även inskolningen börjat för lilleman.
Något han inte tycker om, men det hinner ändra sig.
Jag har otrolig ångest just nu, inte för själva jobbet utan för att jag kommer att vara ifrån mina älsklingar så mycket... Många tårar blir det för min del.
Usch så jobbigt, tur att ens jobb är kreativt & roligt i allafall.


Y KRaMaR FRåN MiG Y


7 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Nu gör du det igen !!! =o)

Kom ihåg att njuuuuuuta av den sista ledigheten ! ,o)

Kramen

Ullis/Leva på landet sa...

Underbar bild. Så mysigt att få gå på bröllop.

Kramar Ullis

Livet hos Lind sa...

Vet själv hur det kändes när jag började jobba igen efter vårt tredje barn. "Aldrig mer" får man vara hemma så länge.. men nu känns det ibland lite skönt att jobba. Barnen leker på dagarna och har kul och man längtar nästan ihjäl sig efter att få se dem och njuter av kvällen ihop = )

Lycka till med inskolningen!

Hälsningar Caroline

promenader på landet sa...

Åh så vackra bilder förstår att det var ett fantastiskt bröllop! Jättefin blogg du har, hittade in till dig i dag! Kram Maria

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,

Vilken fin bild!!!

Stort lycka till med inskolning och jobbstart - jag vet det kan kännas motigt på flera plan men vips så är man inne i en ny vardag med nya rutiner. All styrka till dig vännen!

Alltid lika mysigt att besöka din underbara blogg! Hoppas allt ordnat sig efter din datorkrasch!

Kram Jes ♥

Anonym sa...

Vill bara säga att jag gillar Din sinnliga & sköna blogg, som jag trillade in på av en händelse, och Dina bilder är precis så skira så man tror det är en dröm!

Har Du lust att vara med och tävla på min blogg, så är Du välkommen. Jag lottar ut priser från Lisa & Smällkaramellen, som jag tror att Du kommer att gilla!!

Trevligen från Agneta, mitt i den skånska Österlens-spenaten

Anonym sa...

Tjena bruden!

Hoppas allt är bra med dej och familjen. Hörde att lilla Hugo fått en spricka i armen. Fy stackars liten. Hoppas han blir bra snabbt. Lycka till med jobb och inskolning!

Jag jobbar med Linda och brorsan din. Gu va trevliga dom är!!

Kram kram från Carro R