fredag 23 oktober 2009

Vilken vecka...


Förra helgen började det med Hanna som fick feber & ont i öronen, det resulterade i penicilin för öron inflammation

I dag var det Hugos tur & även han har fått öroninflammation. Jag & J är inte heller i bästa form så jag antar att nu börjar det.

Mitt i allt detta så har det visat sig att vi har fått en vattenskada i köket, som leder vidare till att allt golv måste rivas upp & bytas. Vi upptäckte det när vår nya kyl & frys skulle sättas in i veckan. De har jag väntat på men nu står de utanför Hugos rum.

Glädje i det nya golvet kan jag inte känna för tillfället men jag borde jubla för jag har aldrig tyckt om golvet vi har i dag & nu får jag det jag vill i stället...

Visar i dag bilder från vår hall där ena väggen fått sig en uppdatering så att vi lättare kan komma i håg det som händer i veckorna... Lite gamla ramar som jag målat & lite tavelkrits färg...

Hoppas ni får en skön helg & tänder mycket ljus i höstmörkret det ska vi göra.

Y KRaMaR FRåN MiG Y

7 kommentarer:

Sanna sa...

Vilka snygga tavlor!!Usch vad trist med sjukdomar och vattenskada!hoppas ni blir friska snart!
Kram Sanna

Anonym sa...

Vad tråkigt att Hugo ska bli sjuk nu när Hanna piggat på sig.Hoppas det vänder snart, hör av dig om det är något.. Ha en så bra helg ni kan.. Kram på er från grannarna !!! Kom i håg tavlan vart jättebra..

Kristin sa...

Hej du! Å vad jobbigt det blev med köket och golvet!!! Men jag hoppas ni får det fixat snart (någon chans att det går på försäkringen?).

Hoppas ni kryar på er också. Det är riktigt förkylningsväder nu, jag har varit sjuk i en vecka och båda mina två barn är snuviga men har som tur var inte feber eller mer ont.

Önskar er en bra helg ändå!

Kram Kristin

ansku sa...

Hej,
Så tråkigt med vattenskadan!
Ååå vilken fin "kom ihåg" tavla!!!!!! Vill oxå ha!!! :D Hoppas ni kryar på er!
Kram Ansku

Anonym sa...

Krya på er alla,inte kul med sjuka barn & dessutom inte kul om man inte är riktigt kry själv heller.Tråkigt med vattenskadan!!
Kram Frida B

Marits vita skrin sa...

Kram kram kram på dig vännen min....

Lisa med hem sa...

Hej! Det var länge sen jag kikade in här. Men det var länge sen jag bloggade oxå =) kram och vad spännnade med nytt golv!