lördag 23 januari 2010

I köket...

I köket står som ni vet det svarta skåpet. Där inne står några av mina absoluta favoriter. Det är blandat av keramik, Bruka porslin, Matteus & lite andra fynd...

I helgen ska vi bara ta det lugnt. I dag har vi grillat korv med barnen & våra grannar ute i det sköna vintervädret... I morgon väntar pulka åkning på förmiddagen, vi mot grannarna. Nu väntar tandborstning & lite film. Önskar er en skön lördag kväll & hoppas att ni som jag får vara ledig i morgon söndag...

Y MåNGa KRaMaR FRåN MiG Y

9 kommentarer:

Malin - I min trädgård sa...

Det låter som ni hade en skön dag igår :-). Idag är mannen och sonen väg och flyttar lite grejer åt min mamma, och ikväll blir det nog som vanligt för min del lugn och ro i soffan. Förhoppningsvis med lite sällskap ;-). Kanske framför Damernas Detektivbyrå?

Ha en bra dag!

Kram M

Amazingdays sa...

Vilken vacker "hjärte" skål. Och Matteus skålarna. Tjusiga tallrikar i ett tjusigt skåp.
Kram/
Carina

Anonym sa...

Tack för idag,Jonatan bara älskade att få åka ikapp med sin Hanna han planerar redan för nästa vända. Önskar dig en bra vecka.. Kram

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,

Å vilka underbara ting OCH fina bilder!

Önskar er en fin vecka!

Kram Jes ♥

Anonym sa...

Halloj bruden! Tusen tack för senast. Jag hade jätteskoj som alltid med er trevliga brudar. Jättefina bilder. Kram kram från Carro R

me and alice sa...

Tjingeling!
Åh vad mycket fint du har i ditt skåp!!! Som en massa godis!!!
Är det skåpet från i somras du har förvandlat så fint??
Ha det bra!
Kram Susanne

Livet på kyrkstigen sa...

Hej, vilka fina bilder du visar!

Hanna sa...

HMM!

tRROR JAG KÄNNER IGEN DIG FRÅN DAGIS MEN VEM VET!

jÄTTE FIN SIDA IAF

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,

Kikar in & säger hej!
Kom in och tävla hos mig :)

Kram/Jes ♥