lördag 9 oktober 2010

Härliga höst....

Har alltid på något underligt sätt gillat hösten... Tror att det är för att man lagligt kan vara inne en hel dag & bara skrota...
I veckan gjorde jag ett fynd hos den lokala loppisen, där fann jag detta bord. Efter lite prutning så var vi överens & bordet fick följa med mig hem... Är lite smått förälskad i bruna toner för tillfället. Tycker ju egentligen bättre om svart & grått i kontrast mot det vita. Men just nu har jag fått för mig att det är snyggt att låta det bruna blandas med det gråa i tv rummet...
Önskar er en super skön helg där ute i höst vädret. Idag är det verkligen grått... Men inte lider jag för det utan har dragit i gång att måla golv... Visar bilder sen när det är klart.


MåNGa KRaMaR FRåN MiG

10 kommentarer:

Maria ( Idekroken ) sa...

Så nydelig blogg du har. Jeg legger deg i mine favoritter, så jeg finner til bake :)
Vakre bilder!

Klem fra meg

Det vita dårhuset sa...

KUL :)!
Önskar dig en häelig Lördag Maria!
Kramen

Linda sa...

Vackert bord. :)

Husprojekt Drömhus sa...

Verkligen jättefint bord!!! Det är ju såå kul att hitta dom där fynden! var på loppis idag & fyndade en hel del jag med.. gissa vad? :) I mitt senaste inlägg visar jag resultatet :) Kram & fortsatt trevli helg! Tiina

Husprojekt Drömhus sa...

klart jag lämnar mina spår här & passar på att berömma din fiina blogg! SNYGGT BORD!! :)Kram!!

Malmkakan sa...

Jättevackert bord. Vilken tur att hitta en sån skönhet på en loppis. Jag är på jakt efter ett liknande...

Tufft hjärta av rostig ståltråd tycker jag mig se.

Kram, Cecilia

me and alice sa...

Superfint Maria!!!
Vi ses i morgon!!
Kram Susanne

Em sa...

Verkligen fantastiskt vackert det där bordet. Blev sugen på att ge mig ut på en loppisrunda nu! =)

Stina sa...

Härligt med höst, tycker jag.:-) Stina

BLONDETTY sa...

Superfint!

Inspirerande bilder här som alltid!

Kram
BLONDETTY