måndag 13 oktober 2008

Höst med väntan på...

Nu har det blivit så där riktigt vackert ute. Älskar färgerna ute, men det är alltid lite vemodigt när hösten kommer. Det är oftast tomt ute i trädgårdarna allt är på upphällningen. Man städar undan som efter ett roligt kalas. Det är skönt det är över, det blir lungt men ändå så saknar man det... För visst går man mer på högvarv när det är sommar. Det är alltid så mycket som ska hinnas med. Det är nu man börjar andas lungt igen. Å så börjar man planera för JULEN...
Det är nog det bästa som händer under ett år tror jag. Man umgås äter gott & myser, å inte minst man får pynta, boa om sig på högsta nivå. JAG LÄNGTAR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.

Här hemma har vi njutit av det fina vädret. Måste ta vara på de fina dagarna, så länge de varar. Snart kanske det blir regn & rusk. Vem vet snart kanske snön kommer.... Såg att jag glömt en kruka kvar med sommar blommor. De längtade nog tillbaka till sommaren å inte till JUL som jag

Hoppas ni oxå njutit av det fina vädret, om inte idag så i helgen, å kanske ni som jag längtar efter JULEN...

YKRAMY



4 kommentarer:

Marits vita skrin sa...

Jätte fina bilder vännen. Vilken super kamera du har köpt. Hoppas allt gick bra idag.
Kram kram

mig & alice sa...

Håller med Marit, vilka kanonfina bilder din nya kamera tar...eller det är ju förstås du som tar dem ;-).

Ja, såna dagar som det har varit idag då älskar jag verkligen hösten.
Längtar också efter julen och att plocka fram alla vackra julsaker i butiken :-).

Hoppas att du har det bra.
Kraam
melinda

Anonym sa...

Men hej Maria, har du en blogg också?! Vad glad jag blir, nu kan jag ju få ta del av ditt vackra hem varje dag om ja så vill hihi=) Hoppas vi hörs snart och att allt är bra med er, kram!

/Hanna (Madicken)

Dalatorpet sa...

du har ngt att hämta hos mig