tisdag 6 januari 2009

Hanna´s favoriter...

Här hemma har det varit över -20c i några dagar så det har varit inne aktivitet... Det har bestått av att dricka te med Hanna om & om igen. Det här är alltså favoriterna alla kategorier..

Sen kommer sängarna. Hanna ska bädda åt kaninerna, dockorna nallarna, ja alla ska sova vilket resulterar att det bäddas i linneskåpet i köket mellan dukarna, i köksoffan bland kuddarna & i våra sängar. Så nu har hon sängar åt dem. Hanna fick en kombinerad spis/diskho i julklapp för att jag tror de tyckte synd om henne som bara hade den jag gjort. Det som hände med den är att om man öppnar ugnsluckan så ligger där maileg nissan nerbäddad & sover... Så inga får leka med den för det är en säng... Men tids nog kommer det säkert att bli en riktig favorit det med.


Tarrsängen från polkadot design & utdragssängen från maileg är med överallt, kaninerna kan ju inte sova ensamma om vi är i köket eller i tv-rummet. Ett evigt bestyr att pyssla om alla...
Många kramar från oss här på pensionatet... Te frukost, lunch, middag, sova, sova, säng, säng, säng...


YKRaMaR FRåN MiGY

6 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Så gulliga bilder. Kan tänka mig att Hanna har superkul med alla sina härliga saker.

Kramar Ullis

Marits vita skrin sa...

Men guuu vad fina grejer lillstrumpan har fått. Nar kan jag inkvartera mig på pansionatet?

Kram kram

Smultronstället sa...

Å herregud så gulligt å vem skulle tacka nej med fika i så fin miljö, hihi. Vill tipsa om Älskar sött som hade ett inlägg före jul om en virkbok som heter Itty Bitty tror jag det var, det var såå himla mycket fina virkade små saker där, du måste kolla om du inte har sett dem,hihi.

Ha en bra fortsatt vecka å fika på,hihi.

Kramkram M

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Förstår verkligen Hanna, att hon gillar dessa saker. De är ju så charmiga!!
Fika lite för mig också =)

Ha de gott i vinterkylan!

Kraam / Benita

Anonym sa...

Fy bubblan vilken sötis till säng=)
Ha det bra! Kram Erika

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo

Men vilka söta leksaker...flygplanet var helläckert...
Ha det så bra
Kram Liselotte