söndag 4 januari 2009

Hugo´s julklappar...


Tänkte visa två favoriter av det Hugo fick i julklapp... Ett creme vitt virkat flygplan från
Anne-Claire Petit. Så himla fint... Inuti är det en skallra, planet är ganska stort så jag funderar på att hänga det från taket. Sen en annan favorit är kudden från En Gry & Sif. Kolla in deras hemsida. Älskar verkligen allt de gör. Hanna fick ett pepparkakshus från dem. Det står nu uppe på hennes skåp & gömmer hennes cd spelare.




Nästa inlägg får nog bli Hannas favoriter... Hon har verkligen blivit förälskad i sina nya saker.

Jag är nog beredd att hålla med henne om hennes val, så fina leksaker. Maileg... Oskar & Ellen... Polkadot Design...





YKRaMaR FRåN MiGY

8 kommentarer:

the Babyblues sa...

Vilket underbart flygplan! Förstår om det blev en favorit :). Hur gamla är dina barn förresten?

Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Flygplanet var ju helt underbart. När min äldsta son fick ett mjukt flygplan när han var liten hängde vi det i taket. Då använde vi runt gummiband så att det blev lite effekt när man rörde på det. Ska bli kul att se Hannas favoriter.

Kramar Ullis

Nettan sa...

Vilket sött flygplan & vilka fina saker Hugo fick i " Julklapp " av Tomten.
Ska bli kul & se Hannas favoriter...
Kram Nettan

Anonym sa...

Jätte gulligt flygplan!Passa på att njuta av deras leksaker medans de är små.Min har blivit så stor så man har svårt att hålla sig till det vita=(!
En liten historia: Erika sa till sambon att vi kan väl bara ta bort bänken som går ut mitt i köket och ersätta det med ett vitrinskåp.Billigt och enkelt och mycket mer plats att röra sig på va min argumentation.2 dagar senare har vi knackat fram den gamla stenmuren som ska målas vitt,tagit bort nästan alla skåp,tagit bort alla golv,tak och fönsterlister,dragit ut golvet för att få fram trägolvet under som måste slipas och målas vitt,taket rykte en bit så det måste oxå målas,det ska sättas på spont på alla befintliga skåpsluckor,Marcus ska bygga ett skafferi+3 hyllplan och en soffa med lådor under osså har vi tagit bort all panel för att sätta upp v-spont i hela köket!!Det var då ingen nota som slutade vid den ursprungliga planerade notan men va gö man!!=) Hi Hi Kramis Erika "dårhuset"

Anonym sa...

Men va fan! Måsta bara säga att hittant ja trägolv under mattan i vardagsrummet oxå=)
Kram igen /Erika

Helena sa...

Jätte fint flygplan! Så många fina saker det fanns på deras sida...
Ha det bra/Helena

Marie sa...

Underbart flygplan och kudden är jättesöt! Blir kul att få se dotterns favoriter också! Mina barn har också en del från Maileg och Oskar & Ellen, underbara leksaker!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Ps. Så du kände igen mitt hem där på sista sidan, hihi. Jag höll på att dö när jag kom till den sidan och fick syn på mitt eget kök. Visste att reportaget skulle komma under våren, men inte såååå snart!!!!! Roligt, men väldans nervöst!

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Hej!
Fina saker din son fått av tomten. De där planet var verkligen maffigt, snyggt!
Å va de finns många kreativa människor alltså, kul!!

Kramis / Benita