söndag 1 februari 2009

Fynd...

Hej måste visa er vad jag fyndade på ortens loppis i lördags 50 riksdaler... Skulle bara åka i väg för att köpa frukost bröd hos bagaren, men när jag satt i bilen tänkte jag, va skjutton en snabb sväng förbi loppis bara. Sagt & gjort där var de... Ibland undrar jag hur de tänker när de sätter pris. Tur att de fanns två så de får en varsin. Ska sy fodral i natur färgat linnetyg. J undrade om det inte räckte med dem vi redan hade... Jag sa att nu finns det till kompisarna oxå...
Hoppas ni haft en skön helg, här hemma är vi fortfarande sjuka. Så nu längtar jag till kvällen då vi ska krypa upp i soffan & se den nya Beck på tv4. Imorgon ska ni få se mitt senaste fynd i möbelväg. Bara jag får bär hjälp in...
Ha en fortsatt skön söndag.

YKRaMaR FRåN MiGY

6 kommentarer:

Kristin sa...

Hej du, vilket enormt fynd!!!!

Vad snäll du är som lät mig låna bilder härifrån till barnrumsidébloggen. Jag skriver till dig när det kommer!

KRAM / Kristin

Loppis Lycka sa...

Vilket fynd! Jättefina! Oftast gör man det bästa fynden på spontana loppisbesök!
//Josefine

Marits vita skrin sa...

äh lägg av. '
Jag var där kl.11. En timme försent alltså. Nu har du väl fotöljer till barnen så det räcker. Nu får du hjälpa mig att leta. Jag har ju bara en vet du.
Kram på er

Anonym sa...

Det var inte dåligt vilka härliga fynd du gör..dom blir ju super fina med nytt tyg..hoppas ni piggar på er snart.
Kram från grannen !!

Marits vita skrin sa...

Ska du ha bärhjälp imorgon? ;)

Kram

Ullis/Leva på landet sa...

De var ju jättefina och så duktig som du är att sy så kommer de att bli så snygga.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis