tisdag 24 november 2009

Snö, snö, snö sökes...

Men nu vet jag inte vad tiden tar vägen....
Hur mycket som helst på jobbet & det är kolsvart när man börjar & lika när man kommer hem. Kan inte påstå att det är uppiggande...
Efterlyser nu snö så att det blir lite ljusare & så får vi lite stämning inför helgen. Snö,snö,snö kom nu!
Det trillar inte direkt in en massa inlägg här på bloggen heller.
Är så svårt att finna tiden just nu.
Fick en jätte kul förfrågan här tidigare via mail som jag verkligen hade velat göra, men fick lov att avböja då jag kände att jag hinner verkligen inte...
Hoppas ni tar det lugnt där ute...
Jag har bestämt mig för att försöka att inte stressa upp mig trots att det hopar sig. Känns så tråkigt att stressa sig igenom den mest underbara familje tid på året enligt min mening.
Nej, yoga kanske skulle vara något?



Y KRaMaR FRåN MiG Y



12 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

God morgon gumman!!

Hur mår du?

Visst är det lite trist utan snön..Allt pynt gör sig å m ycket bättre med stora snöflingor _o) För att inte tala om vad det gör för barnen *ler*.

Men det kommer :o)

Ha det bra och ta hand om dig!

Lisa med hem sa...

Hej vännen!
Tror aldrig jag varit så trött som jag är i år och trött på leriga kläder å en son som "glömmer" ta på överdragsbyxor.
Sunt att bestämma sig att inte strssa. Jag har blivit mycket lugnare sen jag började plugga. Vet att jag hinner sen och det får vara tills jag läst klart. DET är en konst...hihi.
Kram på er så ses vi på jobbet snart!

/Lisa

Marits vita skrin sa...

Hej gums.

Ja nog längat man efter snö nu allt.

Jätte synd att du fick lov att tacka nej till Ikea. Hade varit så kul att se vad du hittat på.

Jag tror jag ringer dig.

Kramis
Marit

Sanna sa...

Åh så jag känner igen mig i ditt inlägg!Jag längtar också efter lite snö nu. Dagarna är så korta nu och tiden vill inte riktigt räcka till för allt som borde göras och lite egna grejer..
Man får bara inse att man gör så gott man kan och orkar.
Varma kramar
Sanna

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej Vännen,
Såg att du efterlyser snö hittar du någon kan du väl skicka över lite. Med Skyltsöndag på söndag och allt vi vill frysa och sparka in till stan.
Kram Theres

Anonym sa...

Hallå i stugan brevid, hoppas ni haft en härlig 1:a advent..

Kram på er

Kalkstenssommar sa...

Ett tips: avslappningshypnos. Megavila för kroppen i koncentrerad förpackning....

Sköt om dig!

Kram L

Bygatan sa...

KÄnner igen mig i det du skriver.
Här hemma finns det inte mycket till pynt, ska försöka ta tag i vissa saker idag.

Önskar en bra dag!

Kram Lena

Det vita dårhuset sa...

Heej maria!
Måste in och skicka dig en sen advents hälsning!
Väntade ett inlägg men antar att du har fullt upp....

Kram på dig och ta hand om dig gumman :-) / Erika

Myrrabutiken sa...

Åh jag vet hur d känns, ta ett djupt andetag och försök att njuta av de små tingen...Jenny

Olivia sa...

Här hemma önskas också snö, snö, snö & mer snö.. i nuläget har vi ingen alls :(

kram ♥

red ticking sa...

your blog is simply charming and i assume these are your amazing children and so darling... merry christmas from seattle! x pam