lördag 22 november 2008

Hugos fåtölj...

Men vad har hänt, Kajsa & Kalle har tagit över Hanna & Hugos fåtöljer. Eller har mina barn fått kaninöron... Ja nått har hänt i allafall. Hoppas mina barn kommer tillbaka snart... Så här blev fåtöljen i allafall, den blev vit som Hannas lätt att ta av & tvätta.


Kalle vilar fötterna på puffen som vi köpt på MiG & AliCe. Tack för kommentarena angående färg till köksbänken, vi får se vad det blir. Visar er så snart det är klart. Nej nu är det dags för moppen, här ska svabbas golv. Trevlig Helg på er...


YKRAMY

6 kommentarer:

Malin - I min trädgård sa...

Vilka fina bilder! Mailegkaninerna är så härliga! Men nu blir jag nyfiken - vilken färg var fåtöljerna innan då?

Ha en bra kväll!

Kram

mig & alice sa...

Hej.

Man kanske kan få beställa ett fodral sytt av dig? ;-)
Viktor har en fotölj som jag skulle vilja ha ett nytt tyg på...och så har han ju förstås en liten soffa och sedan...hihiii.
Gud så sött det var när han vilade de trötta kanintassarna på puffen...gissa hur många mail jag har fått om dessa sittpuffar????
Mååååånga kan jag säga...vi hade tur som hann med :-).
För de är helt slut hos leverantören.

Kraam
Melinda

Ha en fortsatt härlig helg Hanna!

Marits vita skrin sa...

Men herregud kvinna vad du kan. Vilket super fint inlägg du har gjort.
Fotöljen blev hur fin som helst. Är lite avis allt.

Puss och kram vännen.

Smultronstället sa...

Hej hopp :-D
Fina överdrag du fixat..å kaninerna e ju såå fina, jag är ff kär i min som jag köpte för nån vecka sedan,hihi.

Du har nåt att hämta hos mig...

Kramkram M

Anonym sa...

Sy överdrag är inte det lättaste, du är verkligen bra på att sy.
Vad fina bilder du fotar till bloggen också. Finns de nåt du inte kan? Nähä ok ;-)

Malmkakan sa...

Ojj, vilka fina överdrag du sytt till barnens fotöljer. Där kan de sitta och mysa ( om kaninerna vill flytta på sig vill säga ).

Den där puffen är ju inte så tokig den heller såg att Melinda gjort ett inlägg om den. Det var väl nästan hetsjakt på dem...

Gillar verkligen din blogg. Du inspirerar med goda tips och vackra foton.
Lägger in dig i min läsvärda bloggar-lista...

Kram, Cecilia