tisdag 23 december 2008

Dagen före, doppare dagen...


I dag har det varit en sånn dag som man bara vill glömma.... Sätter mig i bilen för att åka & få lite bilder framkallade. Vad händer, jo halvvägs framme upptäcker jag att väskan med blöjor, plånbok & telefon inte är med. Vänder, kommer hem, går in kommer på lite annat som jag glömt. Sätter mig i bilen, kommer till stan, parkerar, tar ut dubbelvagnen sätter i Hanna & sen, ja sen tittar jag efter väskan... Den står kvar hemma i vår hall... Det är alltså bara att packa in Hanna & vagnen & ta sig ut från parkeringen för att åka igen. Det hör till saken att vi bor en bra bit utanför. Väl hemma packar jag med mig väskan & åker tillbaka till staden. Nu tror man att det kan inte bli mycket värre men det blir det. Strul med framkallningen, fick beställa om en gång till, så min dag på stan slutade kl 18.00..... Stackars barn.

Nu är vi iallafall hemma & neeeeeej nu kom jag på att jag skulle varit in till Mig & Alice för att hämtat ett paket... Aj ajaj ja så kan det gå. Tur att det var till min Hugo, han får det i efterskott i stället. Jag säger bara snacka om att vara yr.

Hoppas ni får en underbart God Jul. Det ska vi ha.



YKRAMARY

5 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken dag. Antar sedan att du inte var själv som var och handlade utan det var ett antal till. Granen blev så fin.

Hoppas att du får det lite lugnare över jul och kan få koppla av.

Julkramar Ullis

Spets och snor sa...

Hej Maria!
Fick nyligen reda på att du hade en egen blogg. Det var Ullis som berättade det. Den ser verkligen jättefin ut. Det känns ovant att man inte bloggar längre. Du må tro att Emma fått ett fint dockhus idag! Nästan så jag måste visa det på bloggen :-) God Jul på dig och din familj. kram Helena

Anonym sa...

Tack, och hoppas ni haft en god jul ni också. Men du, vilket tålamod du hade som åkte sådär fram och tillbaks. Jag hade blivit knäpp på alltihop jag=) Hör av dej om ni vill hitta på nåt nån dag. Vi blir lediga nån vecka till.

Anonym sa...

Hi hiiiii haaaaa hahaaaaa hoooooooooo, jag tror jag dör=)!!!!
Precis så där gör erika söderberg också=) =) =) =)..............
Kram kram

♥ Fyra årstider sa...

Vilken fin blogg du har massor ögongodis.
Kram Lotta