fredag 19 december 2008

I väntan på granen...


Blir så ledsen nu när snön håller på att töa bort, hoppas på att det kommer ny redan i morgon.
Här hemma har Hanna fått en släng av magsjuka. Men som tur är bara en gång i går, så vi håller tummarna på att det inte blir något mer för lillstrumpa & att vi andra klarar oss.
I går beställde jag några julklappar från
Elsas Hem. Hoppas det blir bra.
Hade planerat att åka på turné idag & fixa de sista men som sagt det blev andra bestyr här hemma. I morgon lär det inte heller bli för då är J bort över dagen.
Till nått annat
Jag är så glad, så glad! Jag har vunnit ett pris hos den fina bloggen Leva På Landet. Jag är den som inte brukar ha tur. Så det var verkligen roligt. Här hemma går vi & väntar på granen... Tänkte att den får kläs nu i helgen. Känner mig som när man var liten & väntade på tomten fast jag längtar efter en gran. Stor, liten, tät eller gles. Ja, ja det blir spännande hi hi.
måndag istället.


Kramar...

4 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att Hanna är piggare. Blev jätteglad när jag såg att du vann. Om du mailar innan söndag kan jag lägga den på lådan då så har du den kanske före julafton. Så fina fattigmanskulor du har.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Anonym sa...

Du fick som du önskade idag trillar det ner snö igen. :) Stackars Hanna, hoppas hon blir frisk snart. Ha det bra / Pernilla

Anonym sa...

Tack för hjälpen idag...IGEN!!
Hoppas ni håller er friska till julen!
Stora julkramar från oss i Mora!
/Erika

me and alice sa...

Hej Maria!
Grattis till vinsten!! Hoppas Hanna har kryat på sig nu och att ni klarar er över julen. Fy för att få magsjuka nu!! Vad mycket fina fattigmanskulor du har!
Julkramar Susanne