måndag 29 december 2008

En dag kvar sen ett nytt år...



Vad tiden går, fattar inte... Tänk snart är Hugo 1 år. Det är verkligen som det sägs att småbarns tiden springer iväg. Eller åtminstonne tycker jag det. Till hösten är det dags att återgå till arbetslivet igen efter att ha varit mammaledig, väldigt länge. Innan barnen var 3 år hur långtid som helst, men nu har jag inte ens hunnit blinka.
Har sytt lite nya kläder till Hannas lamm från maileg, en gammal en, kallar den för kaninen med slok öron istället för jag tycker inte att den ser ut som ett lamm... Men stackarn måste få en tröja för Hanna säger att kaninen fryser. Så det är väll bara att göra som lillstrumpa vill, kanin får ju inte frysa...


I morgon ska det bakas tårta till nyår, får se om det nya tårtfatet får invigas. Tänkte göra en supergod marängtårta med choklad. Mums, mums. Vill tacka er för alla goa & snälla kommentarer jag får. Så himla kul. Tack tack...

YKRaMaR FRåN MiGY

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket sött Lamm, dom har jag aldrig sett. Och ja det är klart att han/hon måste få en tröja när Hanna säger det=) Kul att du ville va med å tävla, får önska lycka till!
Vill även önska ett Gott Nytt År=) Kram!

Beas sa...

Vilket jättesött lamm. Jag har inte sett det tidigare, men jag håller med om att den påminner lite om en kanin. Vad duktig du är på att sy kläder! :-)

Hoppas du får ett riktigt fint nyårsfirande!

Kram Bea

Ullis/Leva på landet sa...

Så söt lammet var, fast jag håller med dig om att det inte liknar så mycket lamm. Kul att träffa dig idag.

Kram Ullis

Anonym sa...

Önskar er ett riktigt Gott nytt år!! Kram Erika

Ullis/Leva på landet sa...

Vill önskar dig ett
♥ GOTT NYTT ÅR ♥
Kram Ullis

mig & alice sa...

Vill önska dig ett Riktigt Gott Nytt År!!

Kramar i massor
Melinda