fredag 12 december 2008

Julklappsverkstad...


I går kväll hade jag julklapps inslagning. Upptäckte att det blir bruna, vita & naturfärgat i år...
Förra året var det vitt med rött & lite naturfärgat. Det är ju så kul att göra paket Har inte fått på etiketter & snöre på alla än, det får bli kvällens pyssel...


Här hemma faller snön så vackert, tänk vilken julstämning det blir på en gång då. Håller fortfarande tummarna på att det får vara kvar tills februari. Det skulle vara så mysigt för barnen. Känns som det var många år sen det var snö kvar under hela den periden... Ikväll är det IDOL finalen. Undra vem som vinner... Jag tycker att det kvittar för båda är värdiga vinnare. Ha nu en trevlig helg & hoppas ni får njuta av lite ledighet, det ska vi göra.

YKRaMar FRåN OsSY

9 kommentarer:

Anonym sa...

Fasiken va driftig du är!! Får du behålla paketen så där fram till jul...=)
Kramis Erika+Nic

Ullis/Leva på landet sa...

Men så mycket fina paket. Gillar ju de fägerna väkldigt mycket. Ja det har kommit en hel del snö idag här så nu får vi nog ha den kvar åtminstone över jul. Har en tävling inne hos mig.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har skaffat, nu har jag nåt att göra på jobbet varje dag..att kika in förstårs:) Vita skrinen skvallrade om bloggen. Måste ses nån dag, saknar dig!

Marits vita skrin sa...

Ja visst är jag knäpp :)

Vill du komma hit imorgon och kolla gardiner vännen. Min alldeles egna sömmerska ;)
Jag var på julbord med brandkåren i lördags, då pratade jag och ullis om gardiner och att vi inte kunde sy.
Då sa jag att jag har ju Maria jag och skrattade.
Hon är oxå helt seriös med att du ska nog ha en sykurs du.
Du kan ju bli rik på det gumman, Hahaha.
Jätte fina paket, håller med Erika, får dom stå sådär hela tiden fram till jul utan att nån är där och öppnar.
Kram kram

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att du villv ara med i tävlingen. du får väl lägga en gissning också. Pratade med min pappa nyss och han bor i Sala. Han tyckte att de hade för lite snö, *s*. Visst är det härligt med den vi har.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

mig & alice sa...

Hej du goding.

Vilka otroligt vackra julklappar du gjort...åh, herregud...kom ju att tänka på att jag minsann inte har handlat färdigt mina för 5 öre...hujedamig!

Ja, visst blev det snyggt med ett X till ;-).
Kraam
Melinda

Photo by emma sa...

vilka fina packet...var har du fått tag i de bruna med vita hjärtan?...de var ju urgullit
mvh emma

Smultronstället sa...

Hej :-D
Gud så fina paket !
gillade de med hjärtana skarpt..

Ha det gott
Kram M

Fru Bes Blogg sa...

men fasiken vilket jobb du lägger ner på paketen!! Och vad snygga dom blev! Men du är väl van sen hemtex tiden antar jag , själv är man talanglös på de där! men jag är bra på att öppna!! Vad synd att ni inte kunde följa med till Lofsen, hade ju vart skitmysigt!!