tisdag 16 december 2008

Julkort...


Varför är man alltid ute i sista sekund när det gäller julkort, jag lär mig aldrig...
I dag tänkte jag iallafall ta lite bilder på barnen & fick för mig att jag skulle leka lite med bilderna så att de skulle se lite slitna ut, men jag vet inte om jag lyckades fånga den känsla jag ville ha...
Tror snarare jag förstörde dem men men, gjort är gjort nu får de bli så här.



Alltså jag förstår inte fotografer hur de lyckas fånga barnens uppmärksamhet...
Jag tror jag gjorde allt & de gjorde allt annat än att roas & titta på mig...

Tänk om precis en vecka är det julafton, känner att nu kan tiden få gå lite sakta, för snart är julen över & man är inte klar än. Vill ju hinna med att njuta lite oxå... Sen är det ett år kvar igen till nästa.

Tack alla snälla ni som tittar in & tack till er som kommenterar, jag blir så himla glad. Sköt om er & ha det gott så länge i julbroskan...
YKRaMaR FråN OsSY

9 kommentarer:

Marits vita skrin sa...

Va full i skratt jag blev när jag såg dina kort.
Jag har tagit kort i dag på mina julkort och tänkte lägga ut, hahaha.
Blev det bra med vingarna? Ville hon ha dom på sig?

Kram kram

Anonym sa...

Korten är super fina. Kanske är det foto som är ditt yrke... =) Kul å träffa på dig när du är ute och hurtar... Ha det bra /// Pernilla

Ullis/Leva på landet sa...

Tycker att dina kort blev superfina. Känner igen det. Har inte tagit kort för våra julkort än. Ska göra det i morgon kväll. Det är ju tur att man har datorn ocn kan fixa själv utan att skicka iväg.

Ha det bra!
Kram Ullis

Anonym sa...

Men snälla Maria, vilka kort!Dom är helt underbara!! Och allvarligt, foto kanske vore något för dig...
UNDERBART!!!!
Kram Erika+Nic

Dalatorpet sa...

Tappert kämpat!! Jag tror inte ens jag skulle ge mig på det! såg din kammarljusstaket beställde en sån för ett par dagar sen :-)har du köpt en här? visst är den fin, hade inte sett den innan jag såg den på nätbutiken

Anonym sa...

Jag säger som alla andra, korten är toppenbra, du borde bli fotograf. Och jag tycker inte det gör nåt när barnen kollar åt ett annat håll, bilden blir mer verklig på nåt vis då. Va fina paketen va i förra inlägget också, tänk va juligt det kan vara utan en gnutta rött.

Hanna i Det stora grå huset sa...

jag tycker att dina bildder är hur fina soom helst! Tänk vad glad man skulle bli av ett sådant! Kanonsöta, tycker att du ska vara nöjd och stolt! Så söta barn!

Sköt om dig!
Kram Hanna

P.s Var gärna med i min utlottning som jag har på min blogg just nu!

Ullis/Leva på landet sa...

Vill bara gratulera dig till en vinst inne hos mig. Om du mailar din adress så kan jag skicka din vinst.

Ha det bra!
Kram Ullis

Smultronstället sa...

Men ååå så fina barn och fina kort jag tycker verkligen du lyckas förmedla känslan, jättefiiiint :-D

Krya på er!
Kram M