onsdag 10 december 2008

Utmanad...

Min vän Marit med den superfina bloggen Marits Vita Skrin har utmanat mig i följande.

1. publicera reglerna på sin blogg.
2. Svara på de sex 8 sakerna.
3. Meddela de bloggar du utmanar.
Nu kommer det...
8 favorit program...
1.Greys Anatomi 2.IDOL 3.Miami Ink 4.Äntligen Hemma (nu när de renoverar huset).
5. Leilas Mat 6.Vänner 7.Parlamentet 8.Risk förlossningar (tittade jämt när jag väntade Hugo)
8 saker jag gjorde igår...
1. Var & klippte mig (helt underbart) 2.Lunchade på stan med en riktigt god vän. 3.Köpte mig en ny mössa på Sisters. 4.Hämtade Hanna på dagis. 5.Bakade kakor med barnen. 6. Lagade middag 7.Tog en kvällspromenad med min goa granne 8. Tittade på Äntligen hemma
8 saker jag ser fram emot...
1. Att kolla på Hanna när det är Lucia firande på dagis i morgon. 2. Att slippa laga mat & äta hotelfrukost i helgen & mysa med min familj 3.Att komma hem på söndag & känna att man varit borta 4.Att snart kommer min kära syster hem & firar jul med oss 5.Julafton 6.Juldagen
7.Annandagen 8.Nyår
8 favorit restauranger...
Det blev svårt, länge sedan jag var på restaurang, hm... Huston får det bli, den ligger i Florida i Fort Lauderdale. Helt underbar mat & service. Vi åt där ett antal gånger i somras.

8 saker på min önskelista...
1.Att slippa vinterkräk sjukan som går på dagis 2.Att barnen slipper bli förkylda nu innan jul & nyår 3.Att snön ligger kvar till februari
"Nu till lite mera ego saker" 4.En vit Dualit elvisp då min elvisp gått sönder 5. Vit Ipod så jag kan lyssna på musik när man pomenerar
6. En ljuskrona från House Doktor 7.Röd Canada Goose jacka så slipper man frysa 8.En egen dator... Så slipper vi slås om denna...
8 bloggar jag utmanar...

De som vill kan väll anta den istället & isåfall lämna en kommentar så jag kan gå in & läsa, för det vill jag väldigt gärna. Nej nu är det dags att gå & hämta lillskrutan på dagis. Ha en skön dag.


YKRAMY

5 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att få veta lite mer om dig. Har också fått den men inte hunnit göra den än.

Kram Ullis

Anonym sa...

Längtar sååååååååå.
Hoppas ni får en hel mysig helg det ätr ni värd.
Kan man få en bild från luciatåget kanske;-)
Kramar i massor...

Gårdsromantik sa...

Det där riskförlossningar har jag aldrig sett - vad du skall ha skrämt upp dig själv!

Kram Maud

Smultronstället sa...

Gud såå fina bilder du lagt in :-D
hur 17 får man till det så där?
kul att lära känna dig lite mer..


Ha det gott
kRam M

Marie sa...

Hej!
Tack för din gulliga kommentar hos mig!
Så fina bilder du visar och kul att få läsa lite om dig!
Såg eran pyntade silvergran lite längre ner, tyckte det blev toppenfint!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie